Friday, November 28, 2008

Khabar yg tak best..

tadi papa qaisara call..dia gitau, RAYA HAJI, PAPA KENA KEJE DARI 7HB-9HB.arghhhhhhhh!!!! sungguh tak best....igtkan dapat beraya kt kampung tahun ni...kalau tau cmni, raya puasa aritu mama ajak papa balik perak..ishk!!!!sedihnyeeee... silap hb kecik hati ayah mama..sbb aritu dh janji kat dia cakap raya haji nanti nak bwk qaisara beraya kt perak.

mama plak dlm dilema..papa tak ksah if mama nk bwk sara balik kampung..balik ngan adikberadik yg lain lah..tapi sian pulak papa tinggal sorg2 kt sni.....silap hb, tok ayah ngan nenek sara(family papa qaisara) pulak datang beraya kt sini...baru je plan balik raya nanti nak ambik tokwan ngan opah sara datang sini,duduk dlm 2-3ari kt umah baru ktorg...tapi,apekan daya..hancuss sume plan kami...

tapi papa suggest balik kg awal..so khamis dpn sampai sabtu blk kampung...mknanya mama kene amik leave 2ari..kalau kate mama nk extend sampai raya haji,mama kene amik 1ari lagi (selasa)...tapi pk balik..nk balik kl ngan sape??takkan nk naik bas?? nak driving selama 4jam seorang diri bersama anak kecik satu mslh gak nie..tak pernah lagi travel jauh2...and sure papa takkan kasik.unless balik ngan adikberadik yg lain..tap memasing cm bz jek...takley nk decide skrg...kalau mama extend cuti raya mau bising pulak bos..dhla cuti awal,pastu selasa pn cuti lagi...macam tak dpt jek...keje ngah banyak ni plus ngan tak ckp tenaga kerja..so silap hb,tak dpt cuti plak...haish..(ngeluh lagik)..

**susahnye nk wt pilihan kan?**

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...