Tuesday, November 25, 2008

pantang larang org dolu2..

Terpanggil lak nk nulih tentang topik ni pas je baca entry cik dilla kita..

ni antara pantang larang yg penah kite dengorla..

*jgn kiss baby yg tgh poo-poo ~~nanti mukanya masam..tak manis.

*jgn kiss baby kt mulut (bkn ala2 cemolot tuh..) ~~nanti mulutnye banyak/bising cm montot ayam.

*jgn tolong baby tu kalu nk niarap ke jalan2 ke..ape2la sewaktu ngannye.. ~~esok2 besar jadik pemalas.

*jgn amik baby dr belakang ~~ nanti degil budaknye.

*jgn makan sisa makanan anak2 ~~ nanti anak degil..tak dengor cakap mak paknye..tap ada gak fakta penah jumpe..(tolong confirmkan sesape yg rajin tuh)

stakt ni je la yg penah dengar..

4 comments:

Aku Bukan Bidadari said...

YG pasal jgn makan sisa anak2 tu .. penah dgr dari dr fadzilah kamsah..might be true..
:D

Anasfadilah said...

jangan kiss anak masa poopoo tu saya suka buat...ntah la,geram la tengok anak sendiri,rasa nak kiss,nak peluk nak geget aje.

time dia poo poo pun nak cium!

hahahha!

::Umi Sufira:: said...

Saya pon sama slalu langgar tang jangan kiss baby masa poo poo tuh!

e.l.i.s.s.m.i.e said...

aku pun sama, nak gak cium time poopoo..mak aku cakap nanti anak tak dengar kata...wallahualam..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...