Friday, February 27, 2009

EBM mama 27022009

6.30pagi-2.5oz..
10.05pagi-2.5oz..

aduisss...nape EBM mama tak semeriah macam dulu...sedihnye.. :(

semalam mama tak tgk sara kt nusery.sbbnye badan mama terlalu lemah..rasa nk pitam..smlm mama pose ganti..so lunchtime lepak kt opis je..

kul 2ptg,mama call pengasuh..dengar sara nangis..dia ckp tgh kasik dia makan...stok susu sara tinggal 1 botol..aduissss!!! haru!! mama ada discussion kul 2lbh..tak sempat nk p sana..
tawakal je lah...

ptg sharp 5.30 mama keluar ambik sara kt nusery..tgk dia tgh leka bermain...nampak je mama melonjak kesukaan...sempat tegur pengasuh...dia cakap kt mama..

kak..ajarla dia minum susu tin..tgk dia minum kuat..susu akak pn mcm kurang je tgk skrg..

mama ckp, stok susu ada je kt rumah tap tak budget jadi mcmni..akak pn tak dtg tghri tadi..igtkan cukupla 3botol tu..hm..

sedih bila org ckp mcmtu... :(

6 comments:

::Umi Sufira:: said...

Jangan putus harapan..teruskan usaha dan kerapkan bilangan pumping, happy2 sokmo and tawakkal Insyaallah dipermudahkan..

~adeQ~ said...

maybe sebab puasa semalam, kurang minum air kot....banyak2 kan minum air masak....jgn pikir hal2 yang tak sepatutnya...fokus....cewahhh....

lia said...

tabahkan hati... tambahkan rajin (pump, pump & pump wpon dpt 1oz per session) & kumpul apa yg dpt 2... weekend pon pump... mmg xmudah tp semangat kena tinggi sbb lia pon da melalui saat ni (masih lagi melaluinya)

mirah said...

salam singgah..
maybe sbb puasa tu susu berkurang sket. takpe, mkn kurma byk2 pastu minum air byk2 nnt yea..

Farah said...

aah laa maybe sbb pose tu kot susu u kurang...pedulikkan je ckp pengasuh tu..i pon makcik2 kat kg suruh bg anak susu tin sbb die ckp sian kat bb tak cukup minum tp i buat pekak telinga je..nasib baik dpt babysitter ok..

pu3mawar said...

dah cuba pil ASi... selalu nye menjadi...? Saya alhamdulilah.. susu bertambah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...