Wednesday, February 25, 2009

Qaisaranye eating progress..

Dah seminggu mama masakkan bubur nasi campur kismis dengan carrot..alhamdulillah qaisara makan...puree epal pulak mmg licin dia sapu..buah kan sedap..org2 dewasa pn suke..apelagila budak2...aritu mama buat bubur nasi campur epal je..itu pn sara makan..janji bukan bubur kosong..confirm dia luah balik...mlm tadi, mama masakkan bubur nasi campur ikan bilis ngan carrot..kita tgk arini abis tak dia makan...

saje tempek gambo sara masa dia umo 3bulan..lena dia tdo dlm buai masa kt umah sedara.



mlm tadi sara tdo dr kul 6.30 ptg sampai pagi tadi kul 7lbh baru dia bangun..terus mama mandikan before anta nusery..hem, lamanye dia tdo..bangun kejap2 je..bila susukan dia waktu dia mamai2 tu terus dia smbg tdo balik..lamanye dia tdo..igtkan pengsan..tadi tny pengasuh, dia ckp smlm sara tdo tghri kejap je...maknenye pas mama anta dia p nusery dia tdo..tghri dia bangun sampai ptg mama ambik dia tak tdo2....masa ambik dia smlm pn,tgk mata tu segar lagi..dia leka main2....dah banyak main dia skrg ni rupenye...no wonderla dia tdo lama smlm..penat agaknye seharian bejaga main2 ngan kwn2....

p/s : kismis tu mama ganti kurma..sbb mama tak keluar beli kurma lagi..tunggu weekend ni shopping brg dapur baru beli..

4 comments:

Elyn said...

wafiq pun sejak dh pandai main..... tido siang mmg kejap je..... mmg gitu kot baby yg tgh nk blaja......

err bubur ngan kismis tu u blend ke???

lovelymummy said...

tula elyn,ngan kita pn dia tak hairan bila ada kwn.time takde kwn,nk melekap je ngan mama dia.huhu..

kismis tu msk sekali ngan nasi tu sampai kembang.pastu blend..mcm resipi bubur kurma yg kita post sblm ni. :) sedap tau..

::Umi Sufira:: said...

Dari smalam takleh nak bagi komen..isk isk..BTW, gud luck dengan activity makan Qaisara yek..semoga berat bdn sara naik bulan ni..=D

auni firdina said...

cedappp nyer qaisara mamam..nyumm2..bgs klu die nk mkn n pemakan orgnye..:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...