Monday, March 23, 2009

apa dh jadi??

weekend yg lepas mama buatkan sara bubur nasi ikan tenggiri..
tapi sara mkn sikit je..
dia tak suke ke eh..
sebab ikan tu wtkan bubur bebau ke?
sara ni mcm papa dia..kalau makanan tu ada 'bau' yg tak best,dia mesti tanak jamah..
macam iye je..
haish..takkan nk jadi vegetarian pulak???
so now mama wt bubur sara sayuran semata2..nak wt cmne dh dia tak ley accept bau ikan tuh..
cmne plak ayam?
hem..tunggulah lagi seminggu mama test taruk ayam pulak..manatau dia boleh terima..
tapi risau pulak dengan 'kes ayam' skrg ni...risau pulak nk beli ayam..
makan ayam kampung la macamni..
nway, qaisara dh boleh duduk dlm highchair..2x da mama test masa mkn kt luar..dia sgt jakun okey sbb 1st time dpt duduk sendirik..tap dia cepat bosan..dia jeles tgk mama mkn tak suapkan dia..pastu dia meronta2 nk keluar dr kusi tuh...





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...