Friday, March 27, 2009

sape yg lebih memahami?

masa ni qaisara masih di hospital..
ari pertama qaisara dilahirkan..
petang tu, family mama datang melawat..
kakak mama tegur...'hang bagi susu apa kt anak hang?'
mama jawab...'bagi isap susu badan ja'
kakak mama tambah lagi..'bagila ayaq masak sama..satgi tak cukup susu'
abang mama menyampuk...'hang ni la (refer pd kakak mama), mana boleh campur ayaq masak.susu tu dh cukup..tak tengok ka ketas yg depa tampal kt spital ni kata dlm susu tu dah complete semua ada'
kakak mama diam je...

fyi, abang mama ni tak kawin lagi tau..tapi sangat2 memahami 'BF' ni....fully support lagik'
hehehehe....cayalah my big bro!
nway, saja nk promote abg mama..ada yg nak bekenalan? still available..kakakaka..

ni gamba lama..masa becuti kt kampung.
dia suke perasan muka dia ada iras2 azhar sulaiman...iras2 ally iskandar..iras2 zul yahya..mama tak ckp pun..tapi anak2 murid kesayangan dia yg suka puji dia mcmtu...nak muntah mama..uweeekkks

2 comments:

Elyn said...

lin, aritu adik ipar i kan bersalin kat sepital serdang. masa i dtg tgk die, mak die tgh bg air zamzam. i ckp kat my SIL, x yah bg air kosong coz baby dh cukup susu bdn. tp i x brani la ckp ngan mak die kang kecik ati plak. ntah kdg2 ramai x paham la konsep susu bdn ni..... gegeggee

opss i pun x fully bfeed wafiq tp i x sanggup nk stop skang!!!

mama-qaisara said...

elyn - tu la kadang2 taktau nk ckp..tapi,kita kenela hormat gak org2 yg lebih tua dr kita..

tapi seeloknye baby below 6month,takyah diberi air masak.tap sara dlu,ada gak aunty dia suap air masak bila saya sebok berurut ngan mandi waktu dlm pantang (sian kt dia,huhu).susu kambing pn penah sbb dia kene demam kuning jap msa baru lahir dlu. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...