Monday, April 6, 2009

pandang-pandang, jeling-jeling

Wah... cik adik jangan kau menggoda aku
Dengan berpakaian begitu
Wah Cik adik jangan kau menggoda aku
Dengan jelingan matamu



Rupamu sungguh ayu
Senyumanmu menaruh kalbu
Gayamu menawanku
Membuat aku terharu



.


.


.





.



.



.



.



.

.



jeling2x..nengok tu aksi nakai dia..kemain ye..




6 comments:

azzamoro said...

wahhh dah pandai berdiri.. sket lagi bleh jalan ni...

::Umi Sufira:: said...

Hak hak..so cute...tang lagu yang mama dia karang tu yang tak tahan tu:P

lia said...

chubby nyer sara..... boleh ganti M.Nasir wat lagu nih he3...

Elyn said...

pergh jeling x hengat tu!!! tajam gile... terpikat wafiq!!!

mama-qaisara said...

azza - skrg ni pantang tgk org baring,tu la keje dia..bepaut nk bediri..

umi - kene kan lagu tu ngan dia?hehe

lia - pipi labuh tuh.hehe

elyn - qaisara kasik jelingan maut kt wafiq.kui3x

auni firdina said...

hheehhe..comel jer muke die kt 1st pic tu..nasib sempat snap kn..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...