Friday, June 5, 2009

da besar anak mama..

tengok ar 'muke seposen' dia pas mama soh dia abiskan susu tuh..

bile tengok sara dlm gambar ni, tgk cm 'gaya' budak besar je... independent betul..

dok sengsorang kt belakang..layan perasaan..temenung..tengok luar tingkap..

mama plak drive sengsorg dok depan..sekali sekala intai sara kt cermin depan tuh..tgk ape dia wt kt belakang..

ada sekali tu, mama terdengar sara mengomel sengsorg..mama intai kt cermin,tgk2 dia ngah 'syok tungging botol susu cm botol kicap tuh'...mulutnye plak membebel tak phm sebutir ape..

mama terus ckp..'sara, jangan buat mcm tu..minum susu tu sayang'

spontan,dia terus suap susu tu dlm mulut dia..waaa bijak nye anak mama..dah paham 'apa yg mama cakap'...

p/s:asyik lupe nk update milestone sara yg ke 9 bulan..nantila free2 mama tulis.huhu

3 comments:

Jiey^Mien said...

Comel jer tang rambut tu..

mama erfan said...

comelnye sara..... macam org besar betul... ye la kan, baya2 sara tu mmg da faham kan ape yang kita cakap.. hehe

Elyn said...

cepat paham nyer dia!!! baby gurl slalu kite tgk cepat paham apa org ckp. mcm anak marsha si qila tu. gile matured.

wafiq ni kalo ckp no die buat derk je!!! agaknyer mmg betul la lelaki lmbt matured huhuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...