Friday, June 26, 2009

mj dh xde eh?

xde ape ni cite..just nk inform..mj dh meninggal..mama tau pn dgr kt radio pagi tadik.igt dorg wt lawak..sekali betoi..tetiba lirik lagu you are not alone tengiang2 kt kepala..suke lagu tuh.fav song tuh dr dulu sampai skrg...

p/s : pesoalannya dia mmg betul2 islam ke? camne dogr uruskan funeral dia? ada sapa2 dpt info..meh share kt sini. klu betui dia islam, sama2 kita sedekah al-fatihah utk mj.


5 comments:

Marsha~ said...

tulaahh.. kalau betul dia dh masuk islam, mcm mana diorg uruskan mayat dia ek? mesti ikut kristian.. menakutkan pulak

Mama Qaseh said...

dh masuk islam ker?? awat aku no clue..

ketinggalan plak..

azzamoro said...

aku pun tgh terfikir. hope ade org boleh justify la ape religion dia. if dia betul2 islam tp diuruskan cara kafir kan sadis..

Elyn said...

owh MJ...... i pun tgh confuse ni!!

Yan said...

ermm cemane nak cakap ekk pasal keislaman dia ni... kite serah pada Yang Esa tuk menentukan cakap2/gosip2 tu benar atau tidak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...