Tuesday, July 28, 2009

al-kisah 'sahabat'

1 comment:

NaDiaH SiDeK said...

kalau sy pun, sy rs serba salah nk smpaikn ucapan tahniah dpd kwn2 yg lain. dan kemungkinan besarnya sy takkn smpaikn sbb takut nnt kwn yg baru bersalin tu kecil hati..

psl shbt yg lupa diri tu..hmm..tak layak dipanggil shbt tu. pd sy, istilah shbt tu hny segelintir je yg layak digelar shbt. shbt pd sy adlh org yg sentiasa bersama kita setiap ms tak kira la ms kita senang atau susah. kalau sy, sakit hati jgk dgn org mcm tu. kalau dh selalu sgt tak byr hutang...ada baiknya jgn bg pinjam lg kat org tu. bg la apa2 alasan sekalipun. org mcm tu seolah2 nk ambil kesempatan atas kebaikan org lain je

zmn skrg ni kalau nk buat baik pun kena berpada2. hmm..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...