Wednesday, August 12, 2009

i'm panic okeh!

5 comments:

Ibu Izzati said...

ish ish ish..teruk tul org ka taska tu..ndak tak ndak jer wat keje..sian u & sara

Elyn said...

ish sian nyer sara..... sampai hati dierang buat gitu ek!!

i doakan satu ari nnt kalo dierang ade anak biar die paham camne die buat kat anak u lin!!!

e.l.i.s.s.m.i.e said...

Ya Allah ..jahat nyer..sian sara..moga kiter semua jauh laa dari penyakit2 ni..
banyak2 baca doa syifa' ..Insya Allah..

NaDiaH SiDeK said...

mcm2 mslh ye kalau hntr anak kat taska

ibu_arifa said...

sabar jer kak lin..tp sabar2 pun sure kesian kat sara gakkan..terlapar/dahaga kat taska.

saya pun sedang merasai perkara ala2 gitu jugak. saya tinggal anak kat MIL..tinggalkan biskut..biskut tak terusik..nestum pun tak terusik..(tak tinggalkan bubur sbb pk kesian dia nak susah2 panaskan plak nnt-dan risau kena komplen)..so anak hanya minum susu perahan saya saja..saya balik sek..ambik dia..tgk betapa laparnyer dia nak mkn..sampai 2 kali tambah lah.

mujur kontrak mengajar saya (guru ganti) dah nak habis 21hb ni dah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...