Monday, August 17, 2009

my 2nd award..

alhamdulillah,

tercapai jugak my 2nd target utk fully bf sara as sara turn to 1yr today..


syukran jaziran..atas pemberian nikmat dr Allah ni..


hope i can continue this journey till another 6month..why 6month je?


o....sya tanak bercita2 terlalu tinggi..selagi ada rezeki, selagi terdaya, selagi Allah beri nikmat tu, sya terima.. selebihnya sya beserah kepada ketentuanNya..


if diizinkanNya barulah boley diextend kan cita2 tu ke 2thn...


ape pulak plan aku after 2yrs?


maybe...akan plan for preggy next baby pulak kot..hm, depends jugakla...



ni gambo cek mek kecik ni ngah 'ngetek'..huhu


utk adik2 sara nk teruskan ke bf nie? hm...well, tengokla keadaan masa tu..jika Allah murahkan rezeki/nikmat tu..alhamdulillah adik2 sara pn boley merasa air susu aku..


bunyi mcm frust je kan? hm..ntahla..dlm hati ni, adala jugak sedikit 'terasa' hati'..tapi xbyk pn..sikit je..biarla aku simpan dlm hati..ku bawak mati..huhu..


so, ni aku adiahkan kt aku sendiri 'award'..mandangkan xde sape nk kasik award kt aku kan..huhuhu..so ngan tak malunye, aku tepek je la award tu sendiri kt sini sebagai kenang-kenangan aku dan anak aku nanti...



nah,ambik gold medal utk 12months..haha..

3 comments:

precious innocent said...

congrate!!!

betul tu, jgn tetapkan target tlalu jauh, sbb bila x capai, kita yg frust.. huhu

-mama emma®-

lin said...

kak emma,
thanks for the wishes..betul tu.sya tanak menaruh harapan terlalu tinggi.nanti sendirik frust. =)

:: PU3'z :: said...

happy birthday Qaisara
congrat BF till Qaisara 1 yr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...