Wednesday, August 26, 2009

qaisara si gadis melayu..

Siapa bilang gadis melayu tak menawan
Tak menarik hati, tiada memikat
Kalaulah memang tak mungkin aku tertarik
Kalaulah sungguh tak mungkin aku kan jatuh

Aduhai... lemah lembut gayanya
Serta manis senyumnya
Hitam pekat rambutnya
Ayuh ambil si dia

Di antara gadis gadis seluruh dunia
Tiada yang sehalus mulus oh setulus dia
Di antara gadis gadis seluruh dunia
Tiada yang sehalus mulus oh setulus dia
Budi bahasanya, pandangan matanya
Sentuhan jiwanya membuatku terlena

..
wa..anak dara mama ni manis betui berbaju kurung...

lom lagi raya..baju raya dh siap...thn ni sara ada 3psg baju kurung..satu kaler coklat..dh nak sedondon ngan kaler sofa nenek dia..hehe..satu lagik kaler ijau-nenek nye kasik..2 psg ni nenek dia yg jahit sendirik..baju melayu husband pn mak mertua jahitkan..wah jimat sungguh!
sepasang lagi baju kurung sara kaler maroon..yg tu ank sedara mama merangkap cousin besar sara - kak alina yg jahitkan..tapi rasanya baju tu sara dh umo 2-3thn baru muat kot..sebb besar sgt..esp tang leher..labuh sampai ke perut.hehehe...
wah sakan!
mama nye baju takde lagi ni..this week kita ajak papa shopping eh.hehe

9 comments:

ibu_arifa said...

cantiknyer baju raya qaisara..
mansi nyer bar baju kurung gitu..

waa.waa..saya tak sempat nak buat baju kurung utk Dalila..nak kuar p beli pun tak berani lagi..risau H1N1 ni..tak pe next year nk kena buat baju kurung anak awal2!!

jgn lupa praktis bersalam yer qaisara!!

Cikpid said...

alaaalalallala...sweeettt sgt2.laa qaisara ni..dhlaa mmg sedia ade comel..pakai bj kurunglak..double okeh comel die..

Afieq..g ngorat qaisara..mama berkenan laa buat menantu..soapn jek pakai bj kurung..hahahaha

Anasfadilah said...

fewwwit!

MeL said...

alahai ayunye anakdara u ni..sweety pie betu ;)

Jiey^Mien said...

comelnya la hai.. berkenan mokcik.. =)

e.l.i.s.s.m.i.e said...

alahai comelnya..ni jahit ker beli dah siap ni..aku tak beli2 lagik baju raya utk nuha ni..huhuhu

lia said...

alahai.... comey nyer sara duduk mcm antara 2sujud tu... tertib n sopan sungguh anak dara nih...

Elyn said...

sara2 raya ni kite pi tengok wayang nak???

-wafiq-

Elyn said...

sara2 raya ni kite pi tengok wayang nak???

-wafiq-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...