Wednesday, September 9, 2009

ada yg sentap ke?


nak baca boleh,tapi jgn tersentap pulak ye nanti..hehe..read at your own risk

nk password,
boleh email saya kt ladyheart2612@gmail.com

6 comments:

Mrs. Adz said...

pasal pe ni..

Elyn said...

lin u tau kan budak yg masuk 1 year mmg x mahu mkn. aritu wafiq pun x mo mkn tau. naik risau i.

then bile jumpe yana ibu ammar. die pun having this problem. yana cite die sampai jumpe Dr. Dr kata betui baby yg masuk 1 year pangai camtu. so bagi je apa yg anak kite nk mkn.

i rase tiara - ayra pun sama kot.

bab mkn ni..... i rase maybe pasal mknn kat taska x fresh kot. so better u msk je apa yg sara suke.

Nieza Ishak said...

nak tahu gak awat .....

kes kes anak tak makan ni...

~adeQ~ said...

pa yang sentap ni, tetiba pulak....

lin said...

nieza,
email sya klu nk pwd.

adeq/mama syameel,
haha..xde apela...saje je gimik.nk pwd, email sya eh.

Anasfadilah said...

ziyyad pun samalah,kasik bubur saya masak,habis di sembur balik kat kita

kasik bubur mcd,laju pulak makan..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...