Thursday, November 12, 2009

apa reaksi..

apa reaksi husband korang
bila korang jalan2 sekali ternampak husband korg
ngah lepak minum2 ngan kwn dia?

korang tegur tak dia?
ke...korang buat2 tak nmpk je?
hahaha...

klu nmpk dia ngah lepak ngan pempuan dlm keadaan mencurigkan, of course la korg main terjah maki hamun kt situ gak kot...hahahaha


abih comel ke amik gamba cmni?hahaha...

*saje je bertny..psl lunch tadi sya tapau makan kt luar..sekali ternampak kwn hsband sya..sya senyum kt kwn hsband sya..tapi tak lama pastu baru perasan....laaa hsband sya yg lepak ngan kwn dia kt situ..abih..takkanla sya nk sombong ngan husband sendirik...sya tegurla dia..tapi boleh lak dia ckp* --> .... 'la..jgnla tegur..' siap tgn dia tu picit2 hp lagik..sengih2 ctrl buat2 cm tak kenal sya...hampeh betol...

p/s - siapla balik karang. nk kena piat telinga la tu...hahaha...

4 comments:

Mama Qaseh said...

Ade ustaz pernah berpesan kat aku..kalau masa bekerja kalo tiada hal penting x perlu call..sbb kdg2 masa dorg tgh lepak2 ngn member kita call..sure hubby kena perli2 punye..sometimes ada hubby yg x selesa keadaan tu..sbb kdg2 bleh menjatuhkan air muka suami.

sama kes le ngn bila kita terserempak..

Better kita confront ngn hubby lu..dia selesa cane..buat dunno or nk tegur kalo dlm situasi cam tu lagi..

Kalo aku..aku sms lu..kata aku nampak dia..bla2..

TAPI KALO NGN POMP LEN (yg mencurigakan)..SURE AKU DH TARIK MUKA THEN WAJIB GI TERJAH..HAHAHAHA..

ezan said...

hehehehe.. kalo ezan pun ezan tegur.. siap amik kerusi duk sebelah lag.. tu kalo perempuan la.. hahaha...

Elyn said...

hiks i dulu slalu gak terserempak gan husb tapi menonong je buat derk.....

e.l.i.s.s.m.i.e said...

ler..ader ker mcm tu..er saya sokong..balik kang piat telinga tu :)hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...