Tuesday, November 10, 2009

finally, her 1st word!!!


sya mmg tak sabar nk tunggu qaisara nye 'first word'
sbbnye asyikla dia membebel 'atetetetete'..
tak paham sebutir ape

tapi mlm tadi masa dia ngah mamai2 nk tido..tapi dok thn mata tanak pejam
sambil dia main2 belek2 tgn saya tu..
saje la sya sebut2 'mama' 'papa' dpn dia..
tiba2 spontan...'mama' 'papa' --> waaaaaaaaaa serius!!!! sya rasa nak nanes...
sekali tu je la..pastu sya ulang2 sebut, dia tak lyn..terus dia tido..

dia suke tido tungging buyung cmni..-pics masa blk kg last month.

*malam tadi bdn sara cm dedar (panas2 sket)..nk kata dia demam, tak jugak..dhla aktif jek..
agaknye, dia nk dpt 'akal' baru boleh becakap kot..itu yg bdn ala2 nk demam*..

weeehu..akhirnya 1st word kuar gak dr mulut dia masa dia berumur 1yr, 2m, 23d...hehe..

btw..ptg ni dh booked appointment utk followup checkup telinga sara ngan dr khairul..

2 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

nuha skang pun byk dah vocab dier..tapi kadang2 tertukar2 :P

lin said...

eliss - haha...sure kelam kabut je dorg ckp kan..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...