Tuesday, November 24, 2009

our 2nd year...being husband and wife

arini dlm sejarah..genap 2 thn diriku menjadi milikmu..
semoga ikatan suci ini berkekalan ke akhir hayat..
amin...........



this poem i dedicate specialy to my dear husband..

How do I begin to tell you how lucky I am
to have you in my life?
I'll start by saying what an honor it is
for me to be your wife.

You're my best friend in the good times
and my rock in times of sorrow.
You're the reason for sweet yesterdays
and my promise for tomorrow.

I never thought I could feel this loved
until I became your wife.
You made this year and every year
the best one of my life.


love,
your loving wife :)

10 comments:

Mama Qaseh said...

happy anniverdary lin & hubby..

p/s: mkn steak ke malam ni lin?

Jiey^Mien said...

Hepi anibeseri dear!!!
=)

lia said...

hepi anniversary.....

semoga kalian bahagia hingga ke akhir hayat.... amin....

x p dating kah?

nieda said...

happy anniversary...

Lin said...

Tahniah Lin...aku doakan semoga korang bahagia disamping sara (dan bakal adik2 sara) nnt sepanjang hayat..hingga ke syurga.. ;)

azzamoro said...

happy anniversary lin. semoga berkekalan ke akhir hayat...

m@y said...

Lin,
happy 2nd anniversary..semoga berpanjangan & berkekalan jodoh.

Nadiah Sidek said...

happy anniversary! smg berbahagia sehingga ke akhir hayat.. :)

lin said...

dear kawan2...

thanks for all d wishes.. :)but unfortunately,hsband keje mlm ni,tak dptla nk kuar dating2x..lgpn, we all dh celebrate kt tony roma's last weekend, tertunai hajat nk mkn steak..marvellous!!!..mlm ni still takde plan..but i think nk surprise2 kan dia..maybe candlelight dinner with homecook je kot.but bz sgt arini..not sure sempat ke tak nk msk.brg2 pn tak carik lagi....huhu..

Confession of a Coffeeholic Mama-Miya said...

happy anniversary!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...