Thursday, December 31, 2009

countdown to 2010...

2009 akan berlalu dalam masa beberapa jam je lagi...perasaan aku? macam-macam ada...sedih, gembira...pagi tadi aku terdengar topik pagi era.perkara menyedihkan yg berlaku pada thn 2009 ni..i think trip to melaka..aku rasa aku byk mengecewakan my whole family..i'm so sorry..sebabkan mood aku yg spoil, abis sume org terkena tempias..aku harap thn 2010 ni aku dpt control sket angin aku....that's my resolution for 2010..'CONTROL EMOSI SUPAYA TAKDE YG TERASA HATI DENGAN AKU LAGI'..

untuk korang semua..aku ucapkan 'SELAMAT TAHUN BARU'...moga tahun depan hidup kita semua lebih baik dr thn ni... :)

2 comments:

5577 said...

Happy new year!! may 2010 bringss more happiness to u n family...

mummy_adam said...

Selamat Tahun Baru jugak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...