Monday, December 21, 2009

nan..nan..nan...nan..na..ganu kiter

arini saya sekeluarga dengan mertua sedang cuti-cuti malaysia di terengganu..

keinginan saya yg belum tertunai nak pegi sini utk honeymoon..



tapi lom sempat honeymoon, akak dah berisi...
sbb sya teringin nk snorkeling pastu kasik ikan makan dlm pic atas nih..huhu

so after 2years, baru dapat jejak kaki ke sini semula..

tapi rasanya agenda family setakat ni maybe pegi 2 tempat ni je kot..


masjid kristal


pasar payang(mak mentua sya nk shopping katanya..haha..saya cuci mata je la kot..hehehe)
lain pada tu,ape lagi yg menarik di terengganu ye?huhu....dahler pegi 3h2mlm...huhuhu...jgn bosan dahler...kang acik tensen kang haaa taktaulaaaaa....hehehe
*entry ni ditulis pd 19hb pkl 2.06pagi*

4 comments:

mariaariffbaby said...

besh nya!!!

jelesnya tgk semua org tgh cuti2 malaysia ni

=(

Elyn said...

bawak balik kopok losong ye lin!! heheheh

e.l.i.s.s.m.i.e said...

wah..syoknya..kim salam kat orang kampung aku!hahahaha

lin muhamad said...

maria - jgnla jeles..bodek cik abgla ajak gi becuti..

elyn - kopok losong bekulatla elyn..blk jhr dlu..tak sempat pn bwk blk ke kl dh.haha

eliss - haha...ramah betul org kg ko..best ah..aku nk gi lagi pasni.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...