Tuesday, January 5, 2010

kat mana saya beli swimming suit yg comel tu?

thanks utk semua yg komen entry ni.
nanti this weekendla sya ajak husband cari kt k4 alamanda...klu ada,bolehla beli terus..plan nk try bwk sara gi swimming kt sini dlu..
semalam sya dh try swimming suit tu kt sara...

click to enlarge the photo..

wah..ngam2...nmpk cm sendat sbb dia pakai pampers..sya terbaca tak perlu pakaikan pampers kt baby time swimming..tekanan dlm air akan wtkan diorg takkan popo dlm air..so no need to worry..

oh ye, apash...ko tny kt mana ye aku beli swimming suit ni?heheh..ni mesti tak jengah salesblog aku-mommy gem's outlet...mestila aku beli dr kedai aku sendirik...cute kan? brand chicco...next time if ada lagi swimming suit yg cute2 cmtu, aku hebahkan...janji keeps update ngan salesblog aku...subscribe je kt dlm blog tu..so next time if ada new product, u all akan terima email..skrg ni sume dh canggih..hehehe

5 comments:

ezan said...

cantik la swimming suit ni.. nak cari 1 la utk sarah. ada size utk sarah x?

lin muhamad said...

ezan - maaf..dh sold out la swimming suit ni...nanti klu stok baru sampai sya bagitau ye..

e.l.i.s.s.m.i.e said...

alahai cutenya.my nuha tak kenal air lagik.mandi kat dlm bilik air jer.huhuhu

ApasH said...

dah jengah la..tp x nampak pon swimming suit tu.. :P

lin muhamad said...

eliss - sara pn tak penah gi pool lagi..

apash - tula dh sold out.tinggal 1pcs left.so tuan kedai angkat dlula.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...