Wednesday, February 10, 2010

kakak Qaisara

cuba teka siapa tu?
dari belakang macam kenal je kan?

..








..







..









..










..





la...sara rupanya..mama ingat sape la tadi..macam budak umor 4thn je gayanya..
hai aunty semuaaaaa!!!!

*macam budak besar je tengok sara dalam gambar ni..adeh..lama tak cium bau baby*
(cantik tak baju tidur sara tu?sara cilok dari kedai mama tau!)

5 comments:

Elyn said...

hahaha dh besar anak dara u lin... kang leh tlg kemas umah!!

mariaariffbaby said...

:D
dah besar dah anak dara awak..

ehem..2nd one?

Farah said...

aah cam budak besar la sara dr belakang.

m@y said...

anak dara suda besar la mama :) masa utk sara jd kakak sudah tiba!

lin muhamad said...

elyn,
skrg ni pn dia dh rajin tlg kemas rumah..mama dia ni la penat beleter.huhu

maria,
2nd one?uiks..tunggula next year kot.sara tak boleh ckp lagi ni..

farah,
dah cm big kids kan? taksedar cepatnya masa berlalu..

may,
tunggu dulu la may..penat oo jaga sorg ni.kang ada adik,mil aku kidnap sara selalu..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...