Sunday, February 28, 2010

speechless..

aku kehilangan kata-kata bila tengok berita 2ari yang lalu..
boleh dikatakan skrg ni, tiap-tiap hari berita di tv keluar tentang kisah anak-anak kecil/bayi..didera..dibuang hingga mati..

hanya Syurgalah tempat arwah...

binatang itu..layak di mana lagi?..korang sendiri faham-fahamkanlah...tak tahu nak letak di golongan mana orang macam tu...tak belaskah? ibunya? mana hilang rasa sayang kamu? tahu sedap 'main' je..tapi bila ada anak, kamu abaikan dia...ni lah tanda runtuhnya moral dan akhlak mereka.. sungguh! mereka tak layak digelar 'manusia'...


al-fatihah buat arwah adik syafiyyah...

*tak dapat bayangkan saat arwah didera dan merayu supaya tidak dipukul oleh binatang tu*

7 comments:

Lin said...

sedih betul la kisah ni lin....:(

Mrs. Adz said...

memang dah akhir zaman ni..semakin maju dunia,semakin tandus dan kering nilai kemanusian..

Nadiah Sidek said...

lebih teruk dpd binatang!

lin muhamad said...

lin,
aku geram baca berita ni lin.rasa nk je belasah mak pak arwah.

mrs.adz,
betul tu...dah akhir zaman ni macam2 kejahilan berlaku..

nadiah,
binatang pn sayangkan anak.taktaula dia ni jembalang jibraun ape.

Elyn said...

i pun speechless lin!!

Anonymous said...

It’s really a nice and useful piece of
info. I’m glad that you shared this useful information with us.
Please keep us up to date like this. Thank you for sharing.


Also visit my web blog - Cooking Yellow Squash

Anonymous said...

I am really loving the theme/design of your web site.

Do you ever run into any web browser compatibility problems?

A number of my blog visitors have complained about my blog not operating correctly in Explorer but looks great in Opera.

Do you have any tips to help fix this problem?

Look at my site บริษัท กำจัด ปลวก กรุงเทพ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...