Tuesday, March 2, 2010

aku dah tak stress

hilang rasa tensen...stress..

bila aku tengok balik clips2 ni..windunye nak balik gomol2 sara...

mulut tak berenti membebel sambil jilat kerusi?
video

sara main air liur besembur-sembur..
video

takpela..telan kan je la stress tu kan..

normal lah tu jadi mama..bkn aku sorg..semua orang lalui perkara yg sama cam aku alami nih.

'ape la lin...kate supermama? takkan anak nangis pn tak tahan kot'..hehehe

*thanks utk teman yang sudi beri kata-kata peransang.i really need moral support*

5 comments:

mummy_adam said...

betui tu.. cheer up k :) nnt ajak husband p dating bertiga.. mesti syiok..

lia said...

adkh dia ngamuk2 kerana rasakan dirinya akan jadi akak? he3....

btw nk say thnks psl komnen ko psl nursery... aku rasa legaaa sgt2...

ilek beb.... kang ko yg sakit...

Confession of a Coffeeholic Mama-Miya said...

:D

anak tu la ubat..anak tu la racun...

Farah said...

hehe bile tgk keletah anak memang seronok tp time die meragam la kite tak tahan tu.

isabelle said...

bila rindu tu, mmg jadi kemaruk semacam.
tapi bila tgh marah kat dia, lupa kecomelan tu kejap. hahaha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...