Wednesday, March 10, 2010

ape 'tenok-tenok'?


ade utang kaaaaaaa???


*sara mengintai di sebalik nenen...kahkahkah
*arini mood nak berblog tarak..bz meeting. focussssss!!!!!!!!!

6 comments:

isabelle said...

uii..seriusnya dia kejeeee....

Elyn said...

haha tengok awak je... nak tumpang sikit bule??

m@y said...

aku ske bila Hana wat gaya gini pastu bila lama2 dia tengok dia yg tersengih2 kt aku balik hakhak!!

mummy_adam said...

tenok sara nenen.. eee, tak alu..huhu

CuppyCakeMommy said...

anak i pun nenen fesyen cam gitu..tak mo dah tido2 ni..nak duduk atas badan terus..

lin muhamad said...

isabelle,
hahahaha...bos dah kejar dateline tu sebabnye kena serius.

elyn,
nak tumpang?aunty nk jadik anak susuan mama saya ke?kehkehkeh

may,
betul tu..hahaha..aku suke memain tekap B kat muka sara..pastu sure dia gelak mengekek.

ena,
hahaha...saye memang tak alu la aunty.hehehe

cuppycakemommy,
sara ni tgh duduk atas riba.time ni dalam keta.lepas gian tak nyempat2.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...