Tuesday, March 30, 2010

dah ada yang baru, yang lama tetap menjadi pujaan hati

kan last week aku belikan selipar untuk sara. entah macam mane, masa dalam kereta pas ambik dia dari taska tu dia boleh pulak selongkar plastic bag (kebiasaanya, aku akan bwa kuih utk dia waktu petang...agaknya tu sebab dia selongkar kot..dia ingat aku belikan kuih lagi la tu utk dia..kekeke) sekali dia nampak selipar tu. ape lagi. sebok dalam kereta tu gak dia nak test pakai.

balik umah tak benti pakai. lawak sungguh. kaki tu kecik je. selipar besor. kepala mashi moro yg lebih menonjol dari kaki dia yg cenonet tuh...

tapi macam biasala..dia tetap suka pakai selipar buruk aku tu. aku taktau apa yg suka sangat dia pakai selipar aku tu..dahla kotor+hitam, mana taknya dah lama tak bercuci..kekekeke..tu yg aku buat pakai kat dapur jek.

akhirnya tersadai selipar mashi moro tu tak dihiraukan sara..huhuhu

4 comments:

Jiey^Mien said...

berpeluh kaki kot pki mashimaro tuh.. tu yg dia suka pki yg biasa tuh..
jiey ada gak sepasang camni, tp kepala sinchan.. mmg tak best pki..
:P

Elyn said...

haha nmpk cute je sara pakai. tp yg lam agak di cari ek!!

isabelle said...

laa..ingatkan dah dpt gading bertuah, tanduk x berguna lagi.
nmpk gaya u je la kena pakai slipper mashi maro tu...hehe

lin muhamad said...

jiey,
betulla..i try seluk guna tangan pun berpeluh...i nye selipar tu bulu2 sikit..agaknya tu yg dia bekenan tu kot.hehe

elyn,
haha tu la pasal..yg lama tetap diminati

isabelle,
hahaha...i nak sarung sebelah kaki pun tak muat.apelagi nak pakai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...