Wednesday, March 24, 2010

*Mistery Parcel*

sampai je office tadi, mata aku terus terpandang satu parcel.
hm...takde pulak aku beli any online product..
tengok address pengirim dari danon dumex..erk! aku takde la pula beli susu dumex..pulak tu takde pun request sample ke ape..huhu

bila bukak je parcel tu..
















baru aku teringat, aku memang penah subscribe mamil mama gold club online. and kebetulan masa tu diorg buat contest 'My Top 3 Favourite Local Holiday Spots"..

yang aku ingat, aku letak jawapan langkawi..redang...sabah..heheh

jadila dapat adiah crayon..boleh sara guna wat melukis..(padahal baru je last week beli crayon brand yang sama gak..tak pela..boleh simpan as backup kan)

*teruja la jugak since aku jarang join contest dan jarang pula dapat adiah..even setakat hadiah kecik macam ni je pun.hehe*

2 comments:

Elyn said...

hehe besh gak tu dpt hadiah kaler2 ni. i pun tak pernha lai beli ni tuk wafiq.

lin muhamad said...

elyn,
tu la..at least bergunala hadiah yg i dpt ni.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...