Monday, March 22, 2010

my fake eumora soap. oh my skin!!!!!

salam semua...

macam mane hari ni? mood masing-masing baik ke? kee..masih bermonday blues?
arini aku tak sempat bermonday blues..arini meeting..and dah tentu meeting akan drag till this evening(bosan seh)..petangnye kul 4 checkup appointment si budak kecik tu..klu meeting habis awal, pegila..kalau tak, maybe esok/lusa la pegi...

banyak benda nk story tapi as usual 'mood berblog' tak datang...so, aku merapu je la..
btw, aku nak tny..ada tak antara readers yang pernah cuba sabun EUMORA.

please share your experience..and how to check either fake eumora or not since dah surf kat web banyak pulak yang bercerita pasal fake eumora ni..then tak dpt nk trace sebab ada pulak yg jual fake eumora ni with normal price sama macam original (90-95rgt)..dahla shape pun sama besar cam sabun free yang diberi kat hotel tuh...tak beranila nak take risk beli barang tiruan ni.better beli yang original even mahal kan? sanggup ke nak pertaruhkan kulit sendiri? esok daripada elok halus bak

tetiba jadi lebih menggerutu dari si..

kekekeke...

oh..by the way, aku baru je contact someone to check 1 reseller kat internet ni either dia ni authorized eumora or not. aku agak curious sbb harga yang dia offer jauh murah dari normal rate price..dahla dia cakap trader code hilang (hp hilang since she get the code through phone sms - alasan yang biasa kita dengar)..then someone yang tolong checkkan untuk aku tadi tu tu mention 'Anyone that claim that they had lost or forgotten their code shows that they are not a genuine authorize supplier . Nobody will forgets our code if we are into the business . So jus beware and always buy from the real supplier.'

*aku nak tolong kawan aku ni carikan info pasal sabun ni. since dia baru nak cuba sabun ni..aku?hem...entahla adik yang jual eumora tu kata kulit aku takde mslh..tapi tu la aku tensen dengan eyebag ni..huhu*

tips 1 - please ask their trader code to make sure they are an authorized eumora reseller.

6 comments:

isabelle said...

meragukan je bunyinya.
i tried it once.
my sister yg konsisten guna ckp...mcm x berkesan sgt pun.

precious innocent said...

kwn akak ada jual eumora nie.. akak x rasa yg dia jual fake eumora.. btw, 1st time dgr pasal fake eumora nie...

kalau nak tanya effect kat muka akak nie, hmmm aunty akak ckp muka akak nampak bersih sikit dr biasa.. tp akak just pakai 1bar je.. haha... nak pengsan kejap tgk harga dia tu... takuttt

-mama emma®-

Elyn said...

i pernah tgk sabun ni masa MIL i beli dr adik die. memang kecik tul. mahal gak lin. tp lps MIL pakai die ckp tak elok. maybe tak sesuai ngan skin die kot!!

mummy_adam said...

my friend pun ada pakai.. xde apa2 berlaku pun..eyebag tetap sama jer..

Farah said...

uishh baik berhati2 membeli..kang dapat yang fake tak ke naye je.

lin muhamad said...

isabelle,
oo really?tak berkesan ke?hm...i baru psg angan2 if ramai komen +ve nk try gak.

kak emma,
akak kena tulis testimonial kak pasal eumora ni.hehe..

elyn,
tu la elyn..depends on kulit orang gak kot

ena,
ala yeke..hm..camne eh nk ilang kan eyebag?

farah,
itula...skrg ni macam2 benda diorg ley palsukan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...