Monday, March 15, 2010

sapa cari laki aku ni?

actually dah 2 kali aku jumpe keyword ni masuk sini..tak pernah-pernah..agak terkejut gakla..agaknya sapela yang cari laki aku eh?

*gambar terpaksa dibuang atas sebab keselamatan* kekeke

siap full name (ejaan pun betul)..hahaha..agak peliks

cik/encik 'noname', ade nak tinggalkan pesanan ke?

komen je kat sini..husband aku tiap2 ari tak miss baca blog ni (dan juga blog korang..haha..dia salah sorang silent reader blog korang tau...)

*penulis tengah mabok layan lagu nobody(wonder girls)*

5 comments:

Elyn said...

hamboi search full name tu!!

isabelle said...

i pernah search nama adik angkat i, dpt linked ke blog boifren dia (now husband dia), so i left a comment je.

hmmm...u tak tanya ke kot2 ex gelpren dia ke? hehehe. (ni bukan nak hasut ye, saja usik je)

ibu_arifa said...

yer ke? ada jugak org yg mcm ni ek

mamaAliff @ salmi said...

lin, nk tnya, ko tgk org search2 tu ktner ek..bgtau aku nk try jgk hihi...

lin muhamad said...

elyn,
tu la...hahaha..sadis.

isabelle,
hehe..tak taula..tapi exgf dia add fb dia..i pun kenal gak ex-gf dia.tak kisah..sbb dia pn dh kawin.hehe

ibuarifa,
hehe..ada gak org cmni.hehe

umi,
dah tau kan?aku ajar tadi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...