Wednesday, April 14, 2010

Barang Pertama?

duh..lemau kepala otak nak menjawab tag isabelle ni..jenuh perah otak tau...bebetul lemah ingatanla..byk sgt ke urat putus time beranak dulu eh?kekeke...

1. Barang kahwin pertama yg dipakai
uk-alo...spesifikler sikit soklannye...byk barang kawin yang pertama dipakai tau..hem..kasut hantaran kot.pakai masa majlis bertandang umah mertua.dan condition kasut tu masih 90% ok sebab aku hanya pakai time kawin je..nak pakai keja tak sempat..lom pape dah peknen..kui3x..and now, pas besalin bila sarung balik tak muat.erk! adekah kakiku mengembang????


tengok! elok lagi kan??sayangnye..huhu

2. Barang elektrik pertama yg beli bersama pasangan slps sah bernikah dan dok sebumbung
peti ais!!! ingat sesangat..sebab utama nak simpan stok susu sara.kekeke

3. Barang pertama milik peribadi yang dibeli guna duit hantaran
Hm...i think notebook..eh yeke?entahla..haha..yg maskawin ingatla..beli rantai tangan emas..biasala mengikut nasihat oreng-oreng tue...kekeke

4. Barang peribadi pertama yg dibeli slps bergelar isteri
hm..barang peribadi ni barang cmne eh?intimate lingerie, bra tu peribadi la kan?kekeke...

5. Barang mahal pertama yg dibeli sbg suami isteri (beli dgn capai keputusan bersama)
kereta(tapi aku tak berapa setuju mulanya..sebabnya watper nak ada keta bebanyak.huhu..)...rumah masih dalam perancangan.

dah, sekang aku nak tag 5 org blogger...
1. may
2. apash
3. ena
4. ibu arifa
5. eliss

dah abis baca? pe lagi..meh klik link bawah ni..cam best jek. ley ilangkan boring tu jap.

LG Flash Games

enjoy main game tu!tapi,jejaga..bos kat belakang tu..hahaha larikkkkkk!!!!

6 comments:

Elyn said...

ahaks i pun dh ala2 lemau kene tag ni ekekeke

e.l.i.s.s.m.i.e said...

ko orang kedua tag aku pasal ni..nanti aku jwb.ehehehe

isabelle said...

eheheh..
i pun siap sms mrhubby lg tanyaa brg letrik yg dibeli tu. sib baek jwpnnya lbh krg sama.haha

ibu_Arifa said...

wokey nnt say buat yer..terima kasih

mummy_adam said...

nnt i jawab ek, nk kena p refesh memory dulu nie..hehe

lin said...

elyn - tau takpe.lama tak kena tag.kekekeke

eliss - ha cepat2 jawab tau!

isabelle - waaa dasat...sampai sms.seb baik dia jwb betul eh..

ibuarifa - sama2 :)

ena - ok..pi cepat perah otak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...