Wednesday, April 28, 2010

cepatla merdeka!!!

tensen!!!
arggggh!!!!

cepat la ari jumaat!

byk gile story korg.tak sempat nk jejak,mana yg sempat tu aku bukakla dan tinggalkan jejak..ada tu, aku sempat baca sepintas lalu ja..slide tak siap lagi ni..sok nk bentang..dah siap tapi tu la selagi tak sampai masa, selagi tu ada ja tak puas ati..

smlm sehari suntuk baca gossip yg dishare oleh elyn...hot eh...tapi hairan lah..nape la nak begaduh benda2 cmni..aku tak tau nk komen apa..ada yg betul,ada yg salah..aku tak nak komen lebih2..sbb aku pun bukan baik mana..korang pun boleh ke menilai hati budi aku melalui penulisan aku kat sini..tak kan? sebab ada yg spesies hipo..gak.tapi aku tak suka cmtu.klu aku marah, aku betul2 tulis kat sini..klu aku happy,aku tulis gak kt sini. kalau aku sedih, pun aku tulis kat sini..watpe yg best je nk share kan..tak gitu??

eh korang..kalau aku tak join korangnye gathering,janganla simply cop aku sombong plak. aku ni pemaluuuuuuuu...teringin nak pegi,tapi takde geng terdekat nak ajak. cik abg aku keja shift cmtu.if ada blogger dok area sini bolehla aku tumpang sekaki pegi..klu ada yg sudi, calling2la aku ye...

kla..end sini dulu la..nk sambung siapkan slide dan practise depan cermin ni.

p/s - pada yg sudi tinggalkan komen kat schedule entry aku dr last week tu, tq banyak2 eh..tak sempat nk reply..yela baru nk bukak blog cik abg dh jeling soh study! aku baca komen korg pun dr hp jek. pas settle semua aku akan balas hutang korang.

4 comments:

mummy_adam said...

i pun pemalu.. :)

nak join jugak tp selalu xsempat, busy sesangat kalo wkend.. mcm2 hal..

kita gather ber2 dulu lah ek ;) kat alamanda

isabelle said...

u dok area mana? kalo kat shah alam..leh la berjemaah dgn ktorg

Mrs. Eeza Herman said...

hehehe...cian awk siap kena jeling lg ngn ezairi ekk..
sy lak mcm mak tiri, "da kul brapa ni,study2..." "sorok game tu kang.."
awk xabis lagi ye, xpe, bt elok2..insyaAllah ader rezeki tu nanti..

lin said...

ena,
jom alamanda!! ok gak tu kan...hehe..

isabelle,
i kat putrajaya...shah alam jauh bebenor la plak...haish

eeza,
alhamdulillah dh settle siang tadi..herman camne?ok tak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...