Thursday, April 15, 2010

cuba teka sara nyanyi lagu ape???

sebutan tak clear..tapi tune melody tu dah ada...



part kelakar..dah nak abis tu dia sambung jerit..i thought she still singing..
rupenye dia jerit 'atit', mane taknye menyanyi tu tak
dok diam..akibatnye kaki tu tesepit celah handbrake.kekekeke

clips tu diambil waktu malam...so mmg tak nampak ape da..just suara jek ley dengar...

9 comments:

Confession of a Coffeeholic Mama-Miya said...

hahahhahhaa....part atit tu cute giler..

so anak dara ni dlm "singing phase" gak le cam miya.

isabelle said...

alaa.."the video is currently not available" pulak. hampess...
i excited nak dgr sara nyanyi nih

ApasH said...

mmg ade tune tu..tp aku x leh tgkap lagu ape plak..

pandai sara nyanyi..hehehehe cute..

ibu_Arifa said...

wahpandainyer dia nyanyi..tp kat atit tu yg kelako tu..atit sbb pe lin?

ashikin said...

aku tak dapat tangkap lagu per la lin.. anyhow last part 'atit' tue cute sgt...

Mrs. Eeza Herman said...

hahaha..tgh2 sedap nyanyi....

mummy_adam said...

hahaha.. cute :)

lagu apa tu?/ abc ek..

MeL MikaiL said...

wah nyanyi lagu ape tu sara? mika leh join skali ni hehe..

lin said...

mama miya - dia mmg dah expert sebut atit.sikit2 atit..slh siki atit..huhu

isabelle - hehe..u tryla tengok kt umah.

apash - ada kan tune tu?hehe

ibuarifa - dia atit sebab kaki dia temasuk celah handbrake tu..hehe..ni dlm keta.

ekin - tak dapat gak ke teka lagu ape?hehehe

eeza - layan sangat nyanyi tu yg sampai tesepit tu.kekeke

ena - pandai ena teka! bravoooo!!!!!

mel - jomla ajak mika nyanyi sama..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...