Thursday, April 8, 2010

ditampar syaitan!!!

ari sabtu lepas balik segamat jap.jenguk adik husband...tetiba dpt berita dia sakit.

rupenye leher dia bengkak.dah cek doktor tapi diorang cakap normal. takde pape..bukannya beguk @ tiroid...katanya 'kena tampar ngan setan'.hehe...lawak lak aku dengar.tapi mungkin betul kot.orang kampung kata 'denah @ kena + tegur = ketegur'.sekolah adik ipar aku tu dia baru je bukak..dulu kwsn tu berhutan rasanya..agaknya terkacau port tok nenek moyang mana entah..so dia yang jadi mangsa.tapi alhamdulillah dah berkurangan...

by the way, alang-alang balik dapat merasa laksa johor

nampak sedap kan?semestinyala dah mil aku yang buat..mmg pure la taste laksa johor nih.jom soru!!!!

6 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

tak pernah lagi try.dier guna spageti kan? kat kafe ofiz aku ada jual tapi tak sampai seru lagi nak mkn :P

mummy_adam said...

wah sedap nyer.. lama xmakan, nk mtk mil masak gak lah..sedap nyer

Mrs. Eeza Herman said...

sedap sgt2....rindu tul nak makan laksa jhr..paling rindu, nasi ambang,kalo blk sana sure xlepas punyer nasi ambang kt pasar tmn u..
da lama xbalik jhr..

Elyn said...

huwaaa laksa johor!! KL mana sedap ek??

isabelle said...

nmpk kat updates tadi..eh, apahal pulak kena tampar dek setan sampai ada kuar kuah kuning gini?

aiseyyy...

lin muhamad said...

eliss,
yup..guna spageti...sdap tau..cuba ko rasa..aku mula2 mkn tak suka..tapi skrg ni dh jadi
slh satu fav food aku

ena,
sedap..lelagi klu mil msk.nanti suh mil ena masak tau!

eeza,
awak pun suka mil msk laksa johor eh?xpe..nanti klu mil turun soh dia masak eh..hehe

elyn,
i tak jumpe lg laksa johor kt kl ni elyn...huhuhuhu

isabelle,
hahaha...tajuk lari dari gambar kan?sengal la writer ni.kui3x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...