Monday, April 19, 2010

tukar lagi?

entah kali berapa...aku memang cepat bosan ngan suasana/benda yg sama..except cik abangla..haha..kalau bosan,kes naya ni!

see...aku tukar lagi header blog..dari yang ni

ke yang ini

sebabnye..aku baru perasan kat header blog tu title tak seiring dengan title blog..ajournalofmybaby dengan journalofourbaby..kekeke..cumanya quality wise tu cm huduh je..ye..aku tau..tangan aku ni keras...

terfikir nak tukar pun,pas baca entry isabelle.kekeke..nama profile pun tukar..dari nama sendiri..gi tukar ke 'nilza eeriaz'..anyone dapat teka tak? ye..nama tu tebalik nama aku ngan cik abangla..pastu sbb elyn komen nk terbelit lidah sebut nick aku tu..so aku tukarla semula ke 'lin'..dah malas dh tukar..jangan gatai sgt tangan tu nanti..kekekeke

kita tengok berapa lama header baru akan bertahan eh.

2 comments:

Elyn said...

ekekkeke jgn marah lin.... mmg tergeliat lidah nk nyebut!!

zasn said...

okla tuh...kreatif la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...