Monday, May 3, 2010

sara layan mamak.

sekarang ni kami nye port lepak 'mamak'

ni bukan mamak yang kami ceritakan dalam entry ni eh..hehe
source : google

servis tip top compared to 'kedai makan melayu yang ada di Pjaya ni'

tengok sendirila keletah si sara ni..
video

sukati dia je main...tak kisah apa saje.

kami pun senang nak makan kat sini. sara pun boleh lepas bebas nak main..tapi masih perlu diperhatikan,kalau tak nanti dikacaunya pelanggan lain..

dia dah ley kenal semua abang2 mamak kt sini.

mamak yang tebar roti canai tu pun dia tegur.

sungguh ramah tamah.

biasanya kami order 'tose' untuk sara

tapi aritu cuba order ni

amboi suka betul dia makan....tengokla...layan abiss....

*dulu aku geli nak makan mamak...tapi sebabkan geli, anak aku plak suka plak beramah tamah ngan mamak..kekeke...dan aku plak sudah jatuh cinta sama itu 'mee goreng mamak'..

4 comments:

isabelle said...

jatuh cinta sama mee grg mamak, tarappa...
jgn jatuh cinta sama itu abg mamak juga...hehe

e.l.i.s.s.m.i.e said...

roti tisu kan tu.aduhai terliurnya..ni hazab orang pose..hahahaha

Elyn said...

mamak kat ne ni lin??

lin said...

isabelle - ooo bhy main cinta sama itu abang mamak.bahayaaaaa

eliss - aah tu roti tisu..manis sangat..kasik sikit je kat sara..haa tu la,kan dh teliur.hehe

elyn - ni mamak baru bukak kat presint 14..okla servis dia elyn..foods pun sedap.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...