Friday, June 25, 2010

cacamerba suda..

tak ingat ape nak bebel. malam tadi datang idea, tapi arini dah lupa..

minggu yang busy bagi aku. kena start packing barang. esok in law nak datang rumah.
esok juga ada parents meeting kat taska sara. tak sabar melihat progress anak dara tu. apa pulak kerjatangan yang dibuat selama 2bulan yang lalu. yang pasti kalini pergi ber2.

sebabnya? kami ditinggalkan lagi. zeri balik johor lagi pagi ni. esok petang insyaallah baru balik sini. semoga selamat pergi dan kembali ke sisi kami. then, weekend pulak gi wedding cousin husband.

yang pasti, rumah aku dah mula bersepah..dan pasti akan bertambah bersepah by next week..kepala aku pun mula la berserabut. nak kemas pun tak senang. bila tinggal ber2 macam ni, sara jadi anak itik..ke mana aku pegi, ke situ dia akan mengekor. naik lemas jadinya..tapi nak buat camne. dia nak berkawan. layankan aje..sudahnya rumah aku akan terus bersepah dan terus bersepah...

elyn - jangan kata wafiq pun boleh nampak 'something'..rasa aku, sara pun camtu. bezanya dia ni tak takut. sara siap lambai tangan dan cakap 'babai'..camne aku tau? b4 masuk lif pagi tadi, dia membebel sambil lambai tangan dan cakap babai. mata tu pandang pintu rumah jiran. aku ajak masuk lif pun tak nak. bila aku tengok rumah jiran, takde siapa di situ ok! huhu even aku 'seram' tapi aku layankan aja..janji 'the others' tu tak kacau aku sudah!opsss...apsal aku cite benda ni..dahla malam ni tinggal ber2 je...carik pasal la aku ni!

dah²...nak wish korang, happy weekend everyone!

nota : mil aku pesan belikan rempah soto dan beriani. nampaknya dia pun dah jatuh cinta dengan rempah ratus pakcik psr tani gara² aku masakkan daging masak kuzi aritu.hehehe :D

5 comments:

p!nkerton said...

lin, u hantar sara kat taska mana yea? (if u dont mind sharing) :)

Lin said...

u cek email.i reply kat sana eh :D

e.l.i.s.s.m.i.e said...

hurm, memg bebudak nampak yang ghaib tu cuma tak tahu nak ckp kat kiter..

isabelle said...

kalo dah tahap org tua2 punya taste, mmg sedap betul nih.
err.. nak order pun, i skrg tgh mood malas masak. order dgn u yg dah siap masak, boley?

CuppyCakeMommy said...

lin,
seram nya..kalau jadi kat saya..dah lama i lari lintang pukang..wakaka..padahal mia pun kadang2 melambai2..hahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...