Thursday, July 15, 2010

aku pun nak kecoh jugak!

aku nak belagak sikit. kat rumah aku sekarang, dah ada 2 pokok orkid. hahahaha
tu pun nak kecoh! saje la, aku nak test 'sejuk' tak tangan aku ni..kekeke

jangan mati sudah pokok tu! sangap² pun terbang gak 60ringgit semalam semata² nak gardening kunun.

misi lepas ni mencari pasu..aku nak tanam pokok daun kunyit, pandan, limau kasturi dan daun kari. nasib baik pokok serai dh tersedia ditanam kat tepi rumah. syoknyeeee!!!!

ni out of topic..

aku agak musykil, kenapa sara lebih mesra dengan ahli keluarga papa dia. dengan keluarga aku, jinak² merpati..bila dekat dia lari. suruh salam tokwan(ayahandaku), jenuh paksa. kalau dengan atok(ayahmertua), bukan main siap bergomol. huhuhu...aku sedih tau!

tapi aku tau dah jawapannya..sebab sara kerap jumpa diorang(family mertua)..ngan tokwan perak dalam setahun tu boleh dihitung..plus atok johor selalu jumpa..pastu pulak sara cucu sulung and the only one..kalau ngan ayah aku, sara ni cucu ke-29!tokwan dah tak larat dah nk kelek cucu..orang utagha kata, dah cemuih dah..huhu

3 comments:

Elyn said...

hamboiii dh ade laman sonok la berkebun. mana gambar umah baru???

p!nkerton said...

beli kat floria ke lin? hihi, happy gardening!
mcm athirah pulak, close dgn my family hehe, betul la tu, sbb selalu jumpe kot & sbb cucu sulung ;)

m@y said...

Anak2 aku pun gitu gak..tp lg close dgn family belah aku.Kalo belah laki aku jarang jumpa so take times nak rapat.Tp lama2 xmo balik plak huhuhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...