Wednesday, July 14, 2010

mana mood ni?

serius, takde mood nak merepek kat sini. bukak blog pun naik jelak dah. tunggula bila mood nak datang balik.semalam temankan mil ke pesta flora. mil aku memborong abis bunga orkid. dan aku? aku dok aim pokok cili + limau kasturi. sebab ape aku aim sangat pokok cili?? pasal anak pokok cili yang aku semai masa kat rumah lama dulu yang baru becambah tu dah mati. kes zairee letak pasu bunga dalam baldi. dia ingat baldi tu saje suka suki aku taruk tanah..dia tak perasan anak pokok cili becambah sampai 3 pokok! apa ingat tu rumput ke yang??? sedey aku tau!! so dia mesti bayar itu gantirugi tau!

mesti akan pegi beli gak before this weekend. dan nak beli satu orkid gantung. cuma masalahnya ongkosnya enggak ada. dah berabis dekat 2k dah this month!!! arggh makcik tensen!!!

tak sabar menunggu hujung minggu ni. selamat berhujung minggu everyone, eventho arini baru ari rabu. kekeke

sape blogger gi ganu this weekend? jom, kita nyelam kat redang ahad ni! jumpa di sana..di sana..di sana..di sanaaaaaaaa! :D

3 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

aku sampai gambang ajer hari ni..tak sampai ganu.

eRaY said...

wow redang? syioknya
pernah skali menyelam kat perhentian
huhu teringin nak repeat lagi
ajak rayna menyelam skali

nway g birthday aaraf x 24 julai ni?

isabelle said...

kem salam kat nemo ye?
farah mylidreamz balik ganu, tapi tak smpi redang rasanya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...