Monday, July 26, 2010

sana sini

last weekend, kawan baik, zu call aku..

zu : wei berapa bulan nak kene buat buku merah?
aku : waaa ko dh peknen ke??
zu : aah..4bulan dah.aku tak sedor!
aku : laaa cemane ko ley tak perasan ko peknen ni??????lawak betul..


isk tak boleh jadik ni! SANA SINI dengar kengkawan dah MEMBUNCITKAN diri..bila nak sampai turn aku ni???

punye aku ngidam nak sangat, sampai 2x termimpi aku pun buncit. isk! haru betulla!

pada kawan² yang dah berisi tu, TAHNIAH! doakan turn aku sampai pulak ye... :D

9 comments:

Elyn said...

tahniah!!! sabar lin i'allah rezeki tu ade heheheh

CuppyCakeMommy said...

hahahah...aminnn...i doakan turn u cepat2..

AshAnas said...

kak, sama la... tingin jugak... hehe... sama2 kita doa ya... amin...

ApasH said...

lin..zu mana ni. zu yg aku kenal gak ke?? ke bukan. Anyway congrats pada dia..

MeL MikaiL said...

wah gud luck lin..insyaallah melekap la tu xlama lg hehe..

isabelle said...

x lama lagi la tu. masa i ketaq nak sgt baby pun mcm tu gak. the key is to take it easy & jgn stress2.

Yan said...

insya Allah adela rezeki tu nanti...
tp jgnla mengharap sangat..
sis ni macam yan... selalu terpk2 sampai masuk mimpi..

azzamoro said...

aku doakan ko pulak lepas ni. doa kat Allah banyak2 k... dan usaha keras sikit..:P

Lin said...

elyn,
ok i sabar lagi sampai ujg thn ni.huhu

siti,
tq :D

ashnas,
ok..kita sesamala berdoa eh..

apash,
aah ala zu kwn sekolah kitala..kekeke..zu mana lagi.

mel,
hahaha..melekap tu tak tahan. :P

isabelle,
tu la tak boleh stress kan boleh menganggu fertelity.hehe

yan,
itula pasal..sya ni bkn boleh.klu risau sampai termimpi2

azza,
ok..kena work hard la pasni! :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...