Tuesday, October 26, 2010

TERABAI

aku memang camni..kalau 1 demam tu dah singgah, memang benda lain akan terabai..

sekarang ni, korean fever dah mai balik..pasai tu mood nk update belog tarak.

sekang tgh layan cite ni malam² b4 masuk tido, tv memang aku tak layan dah. setakat tgk chinta ja.

sebelum tu, dah khatam abis cite ni.

tgk cite ni mulanya kat kbsworld dari mula preggy sara, sara dah besaq baru abis khatam!

oh...semuanya kena berterima kasih kat www.maaduu.com. best tengok kat sini, tak kose aku nak donlod! janji streaming bagusssh tak sekat²..tapi kalau tenet korang takat 512KB, jangan harapla dapat layan dengan masyuk..upgradela 1MB. hehehe..promote sat! kalau nak register/upgrade, sila contact aku!

plus, keja kat opis menimbun. sakit ati, bila call user kat cawangan asyik tak dapat ja.

lepas tu macam2 alasan depa bagi. kami taktaula..oh, ni taktaula..ni keja dia tu..bukan keja saya..oh, bos tak suruh pun. chit! pooda laaaa...

sakit kepala aku tengok error 1 branch ni sampai 121 kes! eeee..belom lagi tengok 5branch lagi!

tu yang lagi la maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssssssssssss hadap belog!

dahla..ta~ta.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...