Friday, October 29, 2010

terkini

orang terdekat sudah..aku bila lagi? takpelah..kalau ada rezeki tu, tak lari ke mana.

sekarang sedang giat berdiet..

tapi, susah nya nak tinggal nasi..

malam mesti lapar..bila suap sara makan nasi, nasi sara tu pun boleh buat terliur.isk! tak tahan godaan betul...

now, tgh layan benda ni..


dan ini


yang ni baru je dapat pagi ni, aku jadi bidan terjun gara² 'orang itu' terpaksa stop makan ni atas sebab kesihatan. hehehe

seronok pulak bila 'kerap' menziarah en Tan. badan pun rasa ringan. dan harapan, spare tyre yang ada ni dapat dinyah pergi. sudah terbukti, rakan terdekat kembali slim...kalau kat aku tak mujarab, taktau nak cakap ape lagi lah..

exercise? err...hari² aku turun naik tangga, kemas rumah, mop lantai, memasak tu semua boleh tak consider as exercise ley tak? kekeke...

doakan aku berjaya dalam misi ni ok!

*bukan semata2 nak kurus, tapi untuk menjaga kesihatan juga. makan produk ni bukan untuk kurus semata, tapi dapat bantu keluarkan toksid dari dalam badan*

p/s - tidak sesuai untuk ibu mengandung dan menyusukan anak. aku dah stop bf, so bolehla consume produk ni. hehehe

6 comments:

Elyn said...

chaiyok2!!!

e.l.i.s.s.m.i.e said...

inte cleanse tu memang aku termakan dulu dlm pantang sebab sembelit..ngan anak2 aku cirit..hehehe :p

CuppyCakeMommy said...

caiyokk caiyokk lin..bila la leh teruskan aktiviti diet ni..

Marsha~ said...

sana sini org duk kempen kuruskan badan ni.. taleh jadi ni.. huhu

i_sofia said...

good luck Lin. sofia amalkan makan malam paling lewat kul 8mlm. skali satu family kena buat mcm tu. mmg lapar, kul 10 bancuh susu or milo, cicah roti pulak. and 1 lagi.. AIS.. kurangkan minum ais.. berkesan tuk sofia.

Lin said...

elyn,
tq2..hehe

eliss,
pergh..aku tak berani mkn apa selagi aku x benti bf sara.hehe

siti,
i gigih nk diet.tapi haish..byk dugaan.

marsha,
ala u dah kurus..tgk u selim.huhu

isofia,
tu la pasal..i mkn awal pn tak gune. sure lapo blk.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...