Monday, November 1, 2010

angka '26' bawa malang?

aku marah ni..ada plak mulut 'manis' berkata..'26, nombor keramat bencana alam'

taula tsunami berlaku pada 26 Disember 2004!

tapi janganla pasal kejadian tu, keluar kata-kata merepek camtu!

orang kita ni suka sangat percaya pada benda kurafat macam tu!

aku marahla! pasal 26 Disember tu hari lahir aku!

penah gak depan-depan aku, makhluk spesies yang tak sayang mulut ni selamba je cakap, 'ooo hari jadi ko tarikh tsunami, tarikh malang!!!!' pergghhh, kang aku lempang tak pasal berdarah bibior ko! baru ko tau sapa yang bernasib malang!

*semua kejadian buruk yang berlaku atas kehendak Allah, sebagai amaran dan peringatan buat hamba-Nya!*

update :
patutla...news keluarkan list ni..
INFO: 26 nombor keramat benca alam. kadang geram jugak tau paper ni, suka tulis benda gini.

4 comments:

isabelle said...

sapa yg bongok sgt tu, lin?
bgtau dia...aku lahir 26feb, anniversary aku 26 nov. kalo dia nak tau malang tak malang, meh aku tempeleng dia 26hb nanti

AshAnas said...

org cetek akal tu kak... hehe...

Fid said...

percaya selain Allah apa hukumnya??
maka semua itu tak ada kaitan

akak tak suka org suka main nombor2 ni mcm tilikan nasib plak

Farah said...

aku pon nak marah gak.walaupon aku lahir 27 dec..kalau nak jadi bencana tu bila2 pon leh jadi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...