Tuesday, November 9, 2010

argghhhh!!!

Tolong suggest..

anti-wrinkle cream yang bagus untuk aku..

muka aku ni bersih dari sebarang jerawat dan jeragat..

tapi satu masalah BESAR yang aku hadapi dari dulu (zaman sekolah) sampai sekarang yang still tak solve..

ada GARIS HALUS MELINTANG DI DAHI AKU NI...

ni bukan dahi aku! ni contoh ajek! pic source google lah...

yang buatkan aku ARGHHHH!!!lagi² tahun depan usia aku dah menghampiri ambang '3'. huhuhu!!!! sadiss sehhhh....

maybe, pasal aku suka berkerut dahi sangat la nih..

so, harap ada yang boleh suggest produk yang sesuai untuk aku cuba...

tq

3 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

beli produk yang mengurangkan garisan ketuaan tu :p olay :p

isabelle said...

u kena rajin semayang la lin...nnt dahi tu bertanda hitam, org x perasan dah lines tu..hehehe

Lin said...

eliss,
olay banyak..yg mana eh?regenerist serum tu ke?

isabelle,
insaf jap..hahahaha..i solat 5waktu yang wajib ja..agaknya kena banyakkan solat sunat la camtu..baru nampak itam. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...