Saturday, December 4, 2010

Alhamdulillah..


30hb,9.40pg flight dari jeddah selamat mendarat di airport bayan lepas..akhirnya dapat juga kami bertemu kembali..pertama kali aku rasa sangat tak sabar nak jumpa mereka.maybe ada yg rasa pelik kenapa perasaan aku mcm tu..biarlah menjadi rahsia.kelihatan wajah dan tubuh ayah dan mak susut..dan aku mcm tesedar dari mimpi..'dah nampak tua dan uzurnya ayah aku'.maybe krn tiapkali aku ingatkan ayah,aku terbayang kenangan manis di mana aku suka menempel tido di bwh ketiak ayah sambil ayah tak pernah penat melayan ngomelan aku...memang rasa rindu sangat,tapi bila aku dewasa dan mula tglkan rumah seawal usia 9thn(aku bersekolah dan duduk dgn abang),kami mula renggang..sesungguhnya aku nak kembalikan saat manis itu..aku bersyukur pada-Mu kerana telah mempermudahkn ayah melakukan ibadah haji. Buat mak,walau mak bukan insan yg melahirkan aku didunia ni ku ucapkan terima kasih segalanya...insyaallah,25hb ni nona balik kampung jumpa ayah dan mak..

2 comments:

isabelle said...

wahh..ada nama manja lain rupanya.
'nona'? comelnya nama....

mamaEsya said...

alhamdulillah, sume selamat...mak n ayah ana pon da selamat sampai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...