Thursday, December 23, 2010

lamanyaaa

last aku masuk dapur, aku rasa adala 2minggu sudah. wahahahaha..mantap gitu! last lauk yang aku masak properly pun...telur goreng + sayur kobis + ikan pekasam..kihkihkih

bila dah lama tak jejak kaki ke dapur, mula la jadi 'balok liat!'

dan malam ni aku kena ziarah dapur aku lah nampak gayanya. pasalnya, insyaAllah petang ni ayahanda dan bonda tercinta nak datang ke rumah buat julung kalinya (yela..mak ayah aku dapat jenguk anak pun setahun sekalik je!) so takkan aku nak jamu megi kat diorg..

cumanya sekarang takde idea nak masak apa..dahla rasa MALAS tu menebal..camnila aku rasa kalau dah lama sangat tak jengah dapur...

*baru teringat, sebutir bawang pun takde kat dapur tu..huhuhu*

3 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

aku minggu lepas byk mkn kedai,mlm tadi tetiba my hubby suh masak.memang liat nak mampus.mak abah aku pun datang sini gak jumaat ni..setahun sekali jugak :)

isabelle said...

i punye bawang pun tinggal sebijik je, baru perasan tadi.
nak beli byk2 dah musim malas masak, kang busuk mcm tu je...(alasan!)

ApasH said...

ko terer masak..ape susah..warm up skit..nanti hilang le "balok liat" tu..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...