Saturday, January 29, 2011

ke laut

selamat pagi..ye, dah pagi pun...pukul 1.09pagi sabtu. ape jadah buang tebiat aku update belog pepagi bute ni ye? hehe...takdela, sume pasal akak aku ler..dia suh aku book flight ticket anak dia dari alor setar ke kl. abistu, nak calling-calling dia lagi..tny itula..nak dpt info inila, so proses booking yang suppose amik masa kejap dah amik masa almost 2hours..sampailer saat ni baru je selesai..

ohye, apa plan korang arini?aku sekeluarga arini nak gi bejimba ke pd..kami stay di ocean view resort, last minute booking kul 11+pm tadi! mamai je owner apartment tu jawab tepon..kihkih, sori la ye..nak wat camne, itu je yang dapat jumpe..tnb resort, tm resort hatta umah gomen semua dah full book! lagi pulak, family aku ni suke sgt wat plan tegempak gini! sabau je le kan..jadi la, dari takde langsung.

huh, lama dah aku tak jejak kaki kat sana. tak silap aku, last aku pi sana masa tahun 2002-2003 camtu kot..itupun pasal kene babysit anak akak aku masa dia tgh kursus kat resort sana.

okler...nak titon dah ler. enjoy your weekend everyone!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...