Thursday, January 6, 2011

perbualan kami yang comel

mama : sara dah makan?

sara : aya akan mee

mama : sara dah mandi?

sara : aya andi

mama : nanti petang, ajak kakak ain naik motor k..

sara : ain aik toto

mama : ok, duduk rumah elok²..jangan naughty tau..mama keja ni. babai..

sara : bai

mama : asalamualaikum

sara : aletom

antara dialog perbualan seorang ibu dan anak dalam telefon pada pagi ini. atas request anak buah yang sudi nak jaga sara, so arini aku pun tak hantarla sara ke taska.


aucak!!!

tetiba rasa dah besar anak dara aku ni.. dah paham pun becakap dalam handphone. hu hu (petama kali borak ngan sara dalam hp tau!)

korang tak pelik ke..aku panggil dia sara..sara bahasakan diri dia plak 'alya'..sebabnya dia susah sgt nak sebut 'qaisara'..alya kan senang..lagi pulak, teacher pun panggil dia, alya. :D

5 comments:

Elyn said...

adeh berpusing pale aunty nak tgk sara!!

mamaDhea said...

comey nyer sebut aletom.. hihi

Haa Fakihah said...

alorr comeii nyeeee!!!! ank sy pon dh pndai bckp kt fon. hee.

isabelle said...

so, nak tukar gak ke panggil dia alya?

mariaariffbaby.com said...

comel nya..
:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...