Wednesday, June 29, 2011

sekeping gambar menceritakan seribu perkataan

orang menyangka aku berbadan 2..haish..ntahler..aku tak marah dikata begitu. sungguhpun tekaan mereka tu salah sama sekali. cuma aku sedar sendiri, yang aku DAH GEMOK.
tapi tekaan mereka tu aku harap menjadi kenyataan..memang aku berharap sangat yang aku pregnant.

nak tau gambar mana yang dimaksudkan tu? tengokla gambar ni..gambar ni diambil masa aku attend dinner office zairee bulan lepas.

apa komen anda pula? ya, i know...kalau aku adalah orang lain pun akan suspect 'eh ko mengandung ke?????!!!'

ok..kalau cukup 40orang cakap aku pregnant, amin......mudah²an bulan ini berhasil.

cakap pasal tu, later aku upload HSG result..tak sempat nak tulis entry pasal tu.

1 comment:

Nieza Ishak said...

aa'ah la lin nampak makin berisi, ker warna baju & tudung nampak ko makin berisi???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...