Friday, August 26, 2011

Salam Aidilfitri

harini office lengang, tapi aku masih setia di sini. masih meneruskan perjuangan..

kepada semua teman, kami sekeluarga ucapkan selamat menyambut aidilfitri, maaf zahir dan batin..

kenangan raya tahun 2010 kami.. :)

kalau ada salah silap tutur kata, harap dimaafkan..

semoga semuanya selamat pulang ke kampung dan selamat kembali ke kota...

rasanya ramadhan kali ni paling cepat berlalu..tak sedar lagi 4 hari je bulan ramadhan akan berakhir..adakah aku bekesempatan untuk betemu ramadhan akan datang? wallualam...semoga ada rezeki kami sekeluarga betemu ramadhan akan datang..

dan syukur alhamdulillah, aku masih lagi ada kudrat berpuasa penuh hingga ke hari ini. walau ada satu hari tu aku hampir tewas tapi alhamdulillah berjaya juga bertahan sampai waktu berbuka...syukur nikmat yang Allah beri, kehamilan kali ini betul² memberi peluang untuk aku berpuasa tanpa sebarang alahan. adalah juga dalam 3x lepas berbuka aku muntah balik. maybe perut masuk angin kot...

lastly, terimalah kad ucapan hari raya dari anakanda tercinta kami alya qaisara...

actually kad tu dedicate special dari dia utk mama dan papanya..

tapi just nak share dengan semua.. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...