Wednesday, August 10, 2011

salam ramadhan

alhamdulillah, hingga ke hari ini aku masih mampu larat berpuasa penuh.
cuma bila masuk je 12pm mula la...automatik mata layu..perut pedih..semua jadi lembik lemau..
petang semalam aku memuntahkan isi perut buat petama kali..tapi yang keluar air masam..huhu

rasanya belum telambat aku nak ucapkan kepada teman², selamat menjalani ibadah puasa...

harapan aku, agar aku dapat berpuasa penuh tahun ni..
selagi terdaya, aku akan puasa..
cuma yang merisaukan, morning sickness tu dah mula terasa...
makan pun tak lalu...
kalau sebulan yang lepas macm² makanan aku bantai...tapi this month, tetiba mati selera.
tengok nasi nak muntah. nasi separuh senduk belum tentu abis..bau nasi tengah menggelegak sangat meloyakan tekak aku!
lauk best² macam udang, ketam + any foods la yang aku suka automatik jadi meloyakan..nothing yang sedap pada tekak aku..
apa nk buat? mcm ni la peelnya...yang buat aku teliur skrg ni pun just tom yam kung SR dan sambal ikan bilis style arwah mak masak. nasib baik kakak aku masakkan last week..dapat jugak lepas gian.

okla..nak layanmata jap. jap lagi kul 2 dah kena sambung keja balik.

nak tido sambil mimpi apa juadah berbuka petang ni?
Regards,
Lin

3 comments:

CuppyCakeMommy said...

lin,congrates juga.lama tak jenguk blog ni..macam blog baru je..baru tukar url ke apa?

Elyn Sani said...

Ni musim org mabuk ni. Sana sini member I mabuk. Jgn jangkit sudah la... Hehhehen

mariaariffbaby.com said...

huhuhuhu..macam kita ngandungkan danish tau..cuma leh makan telur grng with ikan bilis grng campur kicap..

ayam semua tak leh makan..

pls take care dear.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...